Ångest

Ja var ska man börja….

Har försökt på alla sätt men nu är jag vid slutet, har 3 barn att försörja, jobbar heltid, gör inget på fritiden och har ingen dyr hobby..

Nu undrar ni om detta är fejk, men nej jag har hamnat där jag är nu tack vare efter min skilsmässa så gick jag från att börja tillbaka på noll, ensamstående med en lön var inte lätt, vilket gjorde att jag fick ta smålån hela tiden och när min bil gick sönder mycket så stod man där själv och fick lösa allt…

Att man som mamma var tvungen att ta sms lån för att kunna köpa julklappar eller aytt ta barnbidraget för att köpa mat och dom blev utan kläder är väldigt jobbigt..

Och att min 9åriga dotter vill hitta på saker nu på sommarlovet då alla hennes kompisar ska ut på massa roliga aktiviteter är extremt jobbigt..

Nu har jag hamnat till Kronofogden och dom gör en utmätning varje månad på min lön i 3år till..

Drömmen är att få chans att börja om igen på noll utan skulder och få betala kontant och aldrig nånsin ta ett enda lån till är min dröm

Alla har rätt till en andra chans, iaf vi som verkligen vill det.

Så ni som vill hjälpa oss aytt bidra med något betyder oerhört mycket för oss, lite för er är mycket för mig.

En tanke på “Ångest

Lämna en kommentar