Hej.Oj vad mån…

hjalpmig

Hej.

Oj vad många som har besökt denna sida. Nu tycker väl många att jag bara hittar på och bara söker efter gratis pengar, Absolut inte. Är det nåt man vill speciellt när man har barn så är det väl att klara sig på egen hand och slippa låna pengar. Men nu har jag hamnat här och jag gör precis va som helst för att få hjälp. Har inga släktingar som har pengar att låna ut, banken kan ej hjälpa mig då jag har kronofogden som gör en utmätning. Lever på extensminimum varje månad i 2år till om jag inte skulle Vinna pengar haha. Man tänker inte hur dåligt någon kan ha det ekonomiskt förrän man verkligen står där själv. Tänk en del som slänger 10:- på strunt om 10 000 personer bidrog med en ynka 10:- så skulle jag få 100 000 och vara skuldfri- SJUKT, för vad får…

Visa originalinlägg 25 fler ord

2 tankar om “Hej.Oj vad mån…

Lämna en kommentar