Korten på borden

Såhär är det, många som är in här ser jag och tror väl att det är någon bedragare som skriver detta. Men så är det inte och att jag har hamnat här är inte så lätt för mig att berätta heller. Har klandrat mig länge länge och känner mig som en totalt misslyckad mamma. Har alltid sagt att jag skulle aldrig se till att jag skulle hamna hos kronofogden och JA jag kämpade så mycket nu fram till förra året… Har haft en fruktansvärd jobbig tid med skilsmässa som verkligen var tuff och att sälja huset som tog lång tid och sen att försöka skapa ett liv då med mina barn och mig var inte det lättaste. Sen 2012 som bara blev jobbigare. Jag hamnade i en svår depression där jag såg att mitt liv orkade jag inte med längre, och att sedan en av våra närmaste vänner blev häktad för barnvåldtäkt och sexuellt ofredande, och det gällde min dotter……

Finns inte ord för detta och dom som inte tror mig kan få allt dokumenterat från kronofogden.. Är inte ute efter att shoppa upp pengar utan varje krona skulle gå till mina skulder så jag kan återgå till ett någorlunda normalt liv för mina barn…

Lämna en kommentar